База знань – це поділена на категорії збірка запитань і відповідей (FAQ) та статей. Можна переглядати статті в потрібних категоріях чи підкатегоріях.
Додаток 4
до Рекомендацій щодо дій державних установ обласних та Київського міського лабораторних (у тому числі на всіх видах транспорту) центрів Міністерства охорони здоров’я України при виявленні особи, яка відповідає визначенню випадку COVID-19
Направлення на лабораторне тестування особи,
яка відповідає визначенню випадку COVID-19
|
Інформація про установу, що передає запит на лабораторне дослідження |
||||||
|
Назва установи (лікарні, лабораторії або іншої установи), що направляє зразок* |
|
|||||
|
Лікар |
|
|
||||
|
Адреса |
|
|||||
|
Номер телефону |
|
|
||||
|
Визначення випадку: |
|
|||||
|
Інформація про пацієнта |
||||||
|
Ім’я |
|
Прізвище |
|
|||
|
Номер пацієнта |
|
Дата народження |
|
Вік: |
||
|
Адреса |
|
Стать |
|
|||
|
Номер телефону |
|
|
|
|||
|
Інформація про зразок |
||||||
|
Тип |
☐ Легенева тканина ☐ Сироватка крові ☐ Цільна кров ☐ Сеча ☐ Калові маси |
|||||
|
До всіх відібраних зразків необхідно ставитись як до потенційно інфікованих, тому Ви повинні сконтактувати з лабораторією ДО надсилання зразку . Усі зразки повинні бути надісланими у відповідності до вимог категорії «B» настанов з транспортування зразків. |
||||||
|
Будь ласка, зазначте, якщо зразок було забрано після смерті пацієнта ☐ |
||||||
|
Дата забору |
|
Час забору |
|
|||
|
Пріоритетність |
|
|||||
|
Клінічні дані |
||||||
|
Дата початку захворювання: |
|
|
|
|||
|
Чи перебував пацієнт у країнах з місцевою передачею вірусу SARS-CoV-2? |
|
Країна |
|
|||
|
Дата повернення |
|
|||||
|
Чи контактував пацієнт з підтвердженим випадком? |
|
|||||
|
Назва установи, лабораторії , що проводила дослідження |
|
|||||
|
Результат дослідження на COVID-19 |
|
|||||
|
Дата отримання результату дослідження |
|
|||||
|
Метод дослідження |
|
|||||
|
Комерційна назва тест-системи для виявлення, виробник |
|
|||||
|
Назва обладнання, на якому проводилось дослідження |
|
|||||
|
Додаткові коментарі |
|
|||||
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies